Meest gestelde vragen

Ontdek de meest gestelde vragen

Algemene vragen

Hoe kan ik het beste mijn sanitair schoonmaken?
Voor alle kranen en douchesets geldt dat je ze wekelijks schoon moet maken. Niet alleen voor langer gebruiksgemak, maar ook om ze langer mooi te houden. Gebruik voor het schoonmaken van sanitair een zachte doek met warm water en milde zeep. Groene zeep, bijvoorbeeld, maakt je sanitair mooi schoon en laat geen schade achter. Spoel na het inzepen goed af. Let op: gebruik geen agressieve chemicaliën of schoonmaakdoekjes met een ruw oppervlak, zoals schuursponsjes. Gebruik ook geen microvezeldoek, ook al lijken ze op het eerste oog zacht. De haakjes van deze doek kunnen krassen achterlaten op mat zwart sanitair.
Wat is de levertijd?
Wij leveren direct op voorraad, waardoor je niet wekenlang hoeft te wachten op jouw kraan of doucheset. Als je op werkdagen voor 17:00 besteld, dan verzenden wij jouw bestelling nog op dezelfde dag. Na verzending is de levertijd afhankelijk van de bezorger en kunnen wij niet aansprakelijk gesteld worden voor een langere levertijd. Het kan voorkomen dat de levertijd van een product langer is, als je bijvoorbeeld op zoek bent naar een kraan of doucheset die niet op onze website staat. Wij gaan graag voor je op zoek en brengen je uiteraard op de hoogte van de verwachte levertijd.
Is mijn bestelling gelukt?
Je bestelling is gelukt als deze weergegeven staat in je account en je van ons een ontvangstbevestiging hebt ontvangen via e-mail. Heb je enkele minuten na het plaatsen van je bestelling geen e-mailbevestiging van ons ontvangen? Check dan je spambox. Twijfel je alsnog of je bestelling is gelukt, dan kun je altijd contact opnemen.
Mijn bestelling is niet bezorgd, wat nu?
Wij doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat jouw bestelling op tijd geleverd wordt. Is jouw bestelling niet geleverd op het verwachte moment, controleer dan eerst: De status van jouw bezorging. Als het goed is, heb je via de mail een verzendbevestiging ontvangen. Klik op de Track & Trace link en kijk of de leveringstijd mogelijk is verschoven. Het bezorgadres. Heb je alle gegevens goed ingevuld? De brievenbus voor een ‘niet thuis’-bericht. Het kan voorkomen dat de bezorger is geweest op een moment dat je niet thuis was. Mocht het nog steeds niet duidelijk zijn wanneer je bestelling geleverd wordt, neem dan contact op.
Moet ik de producten laten installeren door een loodgieter?
Wij raden je aan om een erkende installateur te raadplegen voor de installatie van jouw gekochte producten. Bij installatie door een erkende installateur is de installateur verantwoordelijk voor eventuele schade. Bij schade door een niet-erkende installateur kan het zijn dat je geen aanspraak meer kunt maken op de garantie of jouw inboedelverzekering.
Kan ik mijn bouwdepot gebruiken voor sanitair?
Ja, je kan jouw bouwdepot onder andere gebruiken voor kranen en douchesets. Let er wel op dat de materialen vast moeten zitten aan je huis en dat ze niet verhuisbaar mogen zijn.
Heb je vragen voor ons? Start direct de live chat met een van onze medewerkers!
E-mail ons op info@twente-sanitair.nl en wij reageren binnen 24 uur.
Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar via 0641759214.
De waardering van twentesanitair.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.5/10 gebaseerd op 109 reviews.